måndag 26 september 2011

Varför jag bloggar, skriver av mig osvosv.

Tjena!
Raderade nyss en vääääääldigt lång text, asså vaaaaaaaaaaaaaa?!?!
Men oki, nu  ska jag berätta om varför jag egentligen bloggar, det är faktiskt pga. emma min bästis. Hon ville att jag skulle börja blogga, och jag tyckte det lät som en kul grej. I början var det inte kul, men nu när jag börjar få lite läsare så är det faktiskt väldigt underhållande!  Denna bloggen handlar mest om en av mina största intressen, att måla naglarna, nail art, ja. Men jag kan även slänga in lite andra random stuffs. Jag har haft en blogg innan som bara handlade om naglar. Men jag blev så trött, nageldaniella.blogg.se wow fint namn? Och blogg.se suger tycker jag iaf. Jag hade inga läsare och jag skrev bara för mig själv. Jag har denna bloggen för jag har några läsare.Jag har 30-40 sidvisningar varje dag, nu tänker du säkert: "wow shit vad mycket!!!!!!!" men ja, för mig ja, för jag har verkligen inte tänkt att det ska gå såhär bra, jag tycker att det  är en stor grej, för jag trodde ju att det skulle bli som förra gången med kanske en sidvisning i veckan ? Men det verkar som att min lilla bajsblogg börjat gå framåt... Jag kan inte säga att den ligger på topp, för det gör den inte, och om ni gillar min blogg. Kommentera gärna! Okej? Vet  inte ens varför jag skrev denna långa ointressanta text? Haha, ingen kommer att läsa det var kul. Ne, kanske. HEJDÅÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar