måndag 5 september 2011

skola, osvosvosvosvosv.

hejduuuuutjululuuutralalalaaa
okej, inte normalt, hejsan bloggen som alla brukar säga lol, oki, hejjjj!
Idag var jag i skolan, hade lektioner och ja, det enda som var annorlunda var att
på svenskan hade vi små test kan man säga, då lärarna ska veta hur pass kunnig man är typ.
Det gick faktiskt jättebra, fast det andra testet med meningar var rätt så svårt och tråkigt.
Efter skolan var jag en stund i hobban och väntade på att teatern skulle börja, Sanna bestämde
sig för att prova på, och hon gillade det, hon ska börja sa hon, roligtroligt! ^^
Efter teatern gick jag hem (äntligeeeeen!!!!!!!!!!!!) och satte mig vid datorn och spelade gSm och tfm.
så jao, här sitter jag, skriver utan att ha några läsare HAHAHAH, nejmen ok.
hejdååå alla läsare ( inga. ) :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar