torsdag 22 september 2011

Hejdååå snart!

Vid tio prick går jag till tv rummet och kollar på Jersey Shore med mammsen, tar ett äpple och bara myyyyyser! Borde städa mitt rum. Men imorgon är det trots allt en ny dag, och då får vi se vad som händer. Om jag kanske gör en ny nageldesign eller om jag städar rummet? Allt kan hända.
Btw, ni får bilden på veckans  utmaning med att måla naglarna, sen ska jag även ta kort på mina naglar som också ingick i det, OCH missa inte att imorgon börjar 15 dagars schemat! Skola imorgon, sen helg! Blev frisk idag, jippie! Nu känner jag att jag inte har mer att blogga om och att jag bara babblar! Ska kolla min gSm i tio minuter minst, och sen Jersey Shore here I come! Hoppas att mammsen och jag åker till stan imorgon! Då ska det nog bli lite nagellack i think. Om mamma inte tycker att jag har för mycket, haha. ;-)


Ps. vill ni att jag ska skriva om något särskilt? Lämna en kommentar. Fast kommentarer är välkommna hela tiden iallfall, jappsi, HEJDÅÅÅ SNART HELG IMORGON FREDAGSMYSMYSMYSMYSMYS med chips, cola och gooooooooooooooooooodis, ses imorgon! ^w^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar