lördag 10 september 2011

Hejhopp!

Hejsan, sitter här och pratar med Linda, jag funderar även på en design jag ska göra till mina naglar, jag gjorde en i förrförrgår som jag blev rätt nöjd med, en regnbågsfärgad leopard design!
Tyckte faktiskt den var ubernsygg! Men nu ska jag göra en annan, hoppas på samma resultat!
Ni kommer även få bilder på naglar jag har gjort innan, och sen ska jag skriva av mig av en sak jag tycker är viktig, så här kommer naglarna, lite av dom ( har inte tagit kort på alla för jag hade slutat med nagelbloggen innan dess, observera att vissa naglar är noobiga för jag var helt nybörjare typ, btw, hann inte ta kort på mina leopard naglar, får göra om dom någon gång!) Vissa av naglarna är mormors, men ni märker villka det äääär! :D :







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar