söndag 16 oktober 2011

Målar mina naglaaar.

Ska måla mina naglar snart i en av H&M's kollektioner! :-) 
Men frågan är.............. ska jag ta den rosa färgen eller den silvriga? Haha, sjukt svårt faktiskt x)
Tror inte att jag kommer at få köpa fler lack för mamma, men jag förstår henne! HAHAHAHAH.
Men mamma, här kommer förklaringen: Det finns så många fina lack i så många otroliga färger, så man vill ha alla :( Här kommer min to do-list för kvällen.



  • Gå och duscha
  • Måla naglarna
  • Kolla på tv medans naglarna torkar
  • Läsa på läxan
  • Läsa på mer på läxan
  • Borsta tänderna
  • SOOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAAAA
  • sova ännu mer
  • sova ännuännumeeeer
  • sova mera
  • ochmera
  • tills jag vaknar och jag inser att denna underbara helgen är slut :'<<







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar